Bel ons  Maak een afspraak   NL - EN

Veelgestelde vragen

Moet ik een afspraak maken bij Unique Bridal?

Om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen werkt Unique Bridal op basis van afspraken. Wij zijn flexibel in het maken van afspraken en zijn 6 dagen per week open. U kunt telefonisch een pasafspraak via 070-3452169 maken of vul het formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op voor het bevestigen van de pasafspraak.

Wat dient te gebeuren als een jurk speciaal voor u ontworpen wordt?

Eerst maken wij samen het ontwerp voor de jurk. Onze rol bestaat uit het goed luisteren naar uw wensen en advies geven. Met advies wordt bedoelt wat is haalbaar, wat past goed bij uw figuur, wat zijn de voor- en nadelen van verschillende stoffen en andere materialen. Ook zijn wij op de hoogte van de meest recente modetrends en hebben wij een breed scala van andere stijlen en collecties tot onze beschikking. Vervolgens zal het ontwerp vervaardigd worden, waarna de eerste pas plaatsvindt. Het doel van deze eerste pas is te bekijken hoe de jurk eruit ziet en hoe de jurk bij u staat. De jurk kan nu nog op enkele punten aangepast worden. Hierna komt u nog twee keer langs om de jurk te passen om vervolgens de jurk mee naar huis te kunnen nemen.

Hoe ziet de eerste pasafspraak eruit?

Wij maken 2 uur de tijd om volle aandacht aan u te kunnen schenken. U kunt alleen of met vrienden en familie komen. Allereerst gaan we samen zitten en proberen wij duideijk te krijgen wat precies jouw verwachtingen zijn. Daarna gaan wij beginnen met het passen van verschillende jurken.

Wat dient te gebeuren als een jurk bij Unique Bridal gekocht is?

Wanneer een jurk uit bij Unique Bridal gekocht is worden de maten opgemeten en kan de jurk vermaakt worden zodat deze jurk precies op maat is.

Kan ik bij Unique Bridal een spoedopdracht laten uitvoeren?

Spoedopdrachten zijn mogelijk, wij proberen zoveel mogelijk mee te helpen om uw bruidskleding op tijd klaar te hebben.